Busra_a benim de öne yerleşmiş plesenta.Ama risk vs söylemedi yani sadece öne konumlandığı için hareketleri karından elle hissetmek zormuş, birde detaylıda görmekte zorlandı Ama benim kızım maşallah yerinde durmadığı için ben hissediyorum hareketlerini.Detaylıda bile mhvetti bizi.Sonunda alttan ultrasonla baktı bazı şeylere.Yaramaz😍😂