Ozgezfroglu Gebeligimin son günleri gobek deligim karnimin gerginliğinden aciyo mu desem agriyo mu sag veya sol taraflı tek taraflı ağrılar ayağa kalkınca iki kat gidiyorum bazen uzun süreli gecmiyo
nessa00 Ozgezfroglu maalesef bende aynı durumdayım ağrılarım çoğaldı bazen dayanılmaz şekilde özellikle bahsettiğiniz gibi göbek deliği etrafı üstü hareket edince hemen ağrıyor 37+6 şuan hemen doğurmak istiyorum ilk gebeliğim sezeryandan korktuğum için normal doğum bekliyorum