Smysr 30+2 deyim bebeğin üst katında tam.vurdugu yerde kesik yarası gibi bir ağrı var bugün, aynı durumu yaşayan var mı, doktoruma şimdi yazdım merak ediyorum
Dlnnn95 Ben de bu durumu ilk gebeliğimde yaşadım içte yıltılma var gibi bi ağrı vardı karnımda çok korkmuştum ama kontrolde bi sıkıntı yok dedi doktorum bebek büyüdüğü için olan bi durummuş karın derisi gerildiği için oluyormuş ikinci gebeliğimde de oldu ama önemsemiyorum açıkçası