Ben tüm süreçleri eşim işe geçirmek istiyorum. Onun dışında kimsenin yanında rahat değilim. Etrafımda ilk doğum yapacak kişi benim, görüp deneyimlemedim. Doğum yaptığımda haber verdiğimiz aile bireyleri odada mı oluyor? Süreç nasıl ilerliyor? Ben emzirirken vs kimsenin odada olmasını istemiyorum.