fatmakyn ben daha 9 haftalık 3 haftadır sıfır nefesim. Yemek yerken nefes nefese kalıyorum. Çok afedersin sümük yok içindeki et şiş. Aynada bile görünüyo . Gece daha beter oluyo. Ağzım çöl dudaklarım yarıldı. Midenizi bulandırmıyosa uyurken baş ucunuz soğan koyun 4e bölüp. Yüksek yastıkta uyuyun kalıriferlerde çalışıyo artık daha kötü oluyoruz. Uyumadan odanızı havalandırın. 3 ayı bitirdiyseniz doktorunuza danışın bir ilaç verir belki. Bana sadece burun temizlemek için su verdi ama işte temizlencek bişey yok. Olay etlerin şiş olmasında.