Slm kızlar 33haftalik hamileyim benim üçüncü hamileliğim beşiğimiz var ama eski tahtalardan olduğu için bı tanıdık ikinci el park beşik verdi ama cibinligi yok ve benim öyle içime sinmiyor bebeğimin yüzü gelenin gidenin önünde olucak diye en azından az da olsa yüzü biraz kapali olsun istiyorum sorum şu ki park beşik de yatan bebeğin yüzüne nasıl bişey örtebilirim Trendyol da var ama 500liraya yakın 3.4ay için almak istemiyorum fikri olan varmi