sendekimsinnn Kızlar az önce tuvalette gittim peçeteyle sildiğimde pembemsi akıntı geldi bu haftalarda yerleşme kanaması fln olabilirmi çok korkuyorum ya kötü oldum bi an yaşayan oldumu lütfen yazın
Gdrleyla sendekimsinnn 11 haftalıkken bendede oldu çok acık pembe gıbı idrarda peçeteye geldı bıde bırkerelık üç gün progrstan kullandım gectı zaten bıkere gelmısyı iftardan enfeksiyon olabılır benden o yüzden gelmıs
sendekimsinnn Gdrleyla evet aynı şekilde bende de öyle oldu açık pembe akıntıyla birlikte ya umarım kötü bişey değildir
Gdrleyla Doktora gıt hemen kuzum ıcın rahat eder ayaklarını uzat çok yorma kendını yukarda tut ayaklarını doktora gıt
sendekimsinnn Gdrleyla ben yurtdılındayım bi oğlumda var uyuyor şuan acile gitsem 4-5 saatten aşağı gelemem oğluma kıyamıyorum sabah gidicem mecbur ama nasıl uyucam bu şekilde bilmiyorum
sendekimsinnn Telrardan yine gittim tuvalete nohut büyüklüğünde açık pembe kan damladı ve peçeteye geldi
minikbebegim06 sendekimsinnn eğer gidebilirseniz acile gidin yurtdisindayim demişsiniz orda nasıl isliyor durumlar bilmiyorum ama kanama lekelenme gebelikte risklidir
sendekimsinnn minikbebegim06 sabah erken kalkıp gitmeyi düşünüyorum çünkü burda acil çok sıkıntılı 2 yaşında oğlum var şuan uyuyor o yüzden biraz zor
minikbebegim06 sendekimsinnn o zaman sürekli eğilip kalkmayın mümkünse devamlı uzanın dinlenin inşallah yerlesme kanamasidir ve korkulacak bir şey yoktur sabah ilk iş hastaneye gidersiniz