Fatma Hatun hastanesinde Doktor Dilara Boztaş Engin ‘e gidiyorum. Çok memnunum, çok kibar, anlayışlı, vicdanlı bir doktor. Her soruma cevap veriyor. Whatsapptan yazabiliyorum. İnşallah Fatma Hatunda doğum yapacağım. Nst bağlayan ebe abla da çok iyi ve tecrübeli. Doğum yapacağım odayı da gösterdiler. İsterseniz gösteriyorlar. Sezaryen olursak bütün ameliyathane ekibi kadınmış. Anestezi uzmanı da kadınmış . Hemşire ve ebeleri de Çağsudakilere göre daha tecrübeliler.