Ebru_ebru merhaba evet ilk gebeliğim ama bu gerçeten kişiden kişiye değişiyor .örneklerle açıklayayım size
İlk olarak ben 45 kilo ile hamile kaldım yapısal olarakta benim hç göbek yağım yok kilo alsamda hiç göbeğe gitmez doktorum bu sebeple normal olduğunu söyledi erkem hissetmemin kimisi zayif olsa bile kilo alsa direk gibeğe gider mesela aradaki fark bu
İkincisi plesenta olarayı benim plesenta arka duvarda böyle olduğunda bebek hareketlerini daha net ve erken hissedlirmş ön duvarda olurs geç hissedilirmş çünkü bebekle karnınız arasında plesenta var yastık görevi görüyor.
Kuzenim de hamile ve ilk hamileliği o 20. Haftada ilk kıpırdamayı hissetti mesela..
Doktorlar 23 e kadar normal olduğunu söylüyorlar
O yüzden hiç üzülmeyin