Seymalar saymadım cnm ama genelde akşamları ve geceleri oluyor. Gündüz sürekli hareket halinde olduğum için sanırım genelde uyuyor. Bir de nst ye girmeden önce hep çikolata yerdim sırf kımıldasın diye. Şimdi ona bile gerek kalmıyor nst ye girince de kuduruyor ama sancım çıkmıyor orda. O yüzden hep normal olduğunu düşündüm