Kızlar daha bugün öğlen kontrole gittim herhangi bir sıkıntı yokmuş 38 haftalık hamileyim bu arada ama şimdi karnımda bir ağrı var geçmek bilmiyor her taraftan ağrı giriyor karnıma inletti resmen beni şu an hala ağrıyor doğum sancısı olup olmadığını bilmiyorum su vs hicbisi gelmedi bu arada normalde planlı sezaryen olcam perşembe günü Allah izin verirse ama bu ağrı beni mahvetti sizde doğum sancısı mı