Supriz-bebek Biz 14+1 haftalık olduk gebeliği zaten göğüs hassasiyeti ile fark ettim ama hala devam ediyor acaba normal mi ilk çocuğum değil diğer hamileliğimde öyle olmadı acaba normal mi sizinde öyle olan var mı
ikramm51 Supriz-bebek 13 haftalık hamileyim göğüs uçlarımda hassasiyet var acıyor normal kabul edilen bir durum zaten ilk hamileliğimde yaşamadım ama bu hamileliğimde yaşıyorum
Bebekonunannesi Supriz-bebek ilk gebeliğim ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum o yüzden lancinolun göğüs ucu kremini sürüyorum çok rahatlatıyor yumuşacık yapıyor tavsiye ederim.
Siimaanuur7272 Bende göğüs hassasiyeti ve bel ağrısıyla öğrendim 5.hafta da öğrendim şuan 7 +2 deyim hala hassas ama ilk zaman kadar değil tabiki
Supriz-bebek Siimaanuur7272 doğru ilk zaman ki gibi değil ama bu kadar sürünce tedirgin oldum bu durumda yanlız değilmişim 😀
Ley99 Siimaanuur7272 bu normal mi yani böyle olması ben de şu an yedi haftalıiğım beşinci haftada daha belirgindi şu an belirgin değil bazen hiç yok hatta
Supriz-bebek ikramm51 evet işte benimde ilk hamilelik değil o yüzden şaşırdım yaşamadım daha önce ama bu hamilelik te olunca annelik tedirgin ligi işte 🙂
Supriz-bebek Bebekonunannesi teşekkür ederim denerim bunu normal de bu kremi doğum sonrası başlıyordum ama şimdi deniycem
Alyel94 Hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri göğüslerim çok açıyor ya şişip gerildiler resmen daha 2 aylığız . İlk gebeliğim de son 2-3 ay da şişmişlerdi . Cidden acısı zor oluyor 9 ay devam ederse napıcaz bakalım
Lavin___ Alyel94 benim 9 ay devam etti yetmedi doğumdan sonra da çok çektim memeden siz öyle olmayın inşallah bünyeden bünyeye farklıdır tabi
Siimaanuur7272 Alyel94 bende gaz sorunu yaşıyorum 2 aylığım özellikle gece uyuyamıyorum öğürmekten ne iyi gelir sizce
Edasude Supriz-bebek benim adetime 15 gün var yumurtlamada değil bir önceki adetten beridir hassasiyet ve bel ağrısı çok fazla gebelik değildir diye düşünüyorum
Supriz-bebek Edasude gebelik düşünüyorsanız dikkat edin yine de belli olmaz ama hormon değişikliği de olabilir eğer düşünüp te hamile olmuyorsaniz da süt hormonlarınıza baktırın eğer yüksekse hamile kalmanız zorlaşıyor o yüzden de göğsünüz hasas olabilir
Supriz-bebek Edasude yok eğer süt hormonlarınıza bakildiysa değişmez fazla zaman geçmemiş zaten prolaktin değeriniz düşükse korkmayin
Supriz-bebek Edasude yok hayır duzenliydi sadece uzun süre olmayınca doktora tahlil yaptırdım yüksekti bir ay sadece ilaç içtim sonra oldu çok şükür sütüm kurmadigi için olmamisti