Selam kızlar ben 11 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim geçen yıl bir düşük yaptım 1 tanede 4 yaşında kızım var sürekli bişey oldu olacak gibi hissediyorum düşükten sonra psikolojik olarak iyi hissetmiyordum , sonrasında yakın zaöanda cevremde 2 arkadaşımın da bebeklerinşn kalbi durdu benim mental tamamen çöktü tabi şuandada acaba bişey mi oldu olacak mı korkusuyla duruyorum bu güne kadar hiç mide bulamtı kusma yoktu bugün kustum acaba bişey mi olduda kustum diye düşünüyorum beni bi silkeleyim dövermisiniz 😂