Gamzealptkn bende tüp bebekle 27 haftalık hamileyim darısı başınıza 😍 ilk denemede tuttu çok şükür. 3 tane dondurulmuş iyi kalite embriyomuz var daha fazlaydı aslında ama biz bu kadarını dondurmak istedik diğerleri imha edildi. 24 mayısta son reglimi oldum. Bitince yumurta büyütmeye başladık, 6 haziran yumurtalarım toplandı, 11 haziran taze transfer yapıldı. Yani toplam sadece 15 günlük tedavi sürecimiz oldu. Transferin 9.günü kanda pozitifi gördük çok şükür. Acıbadem ataşehir hastanesinde yaptırdım çok çok memnun kaldım her aşamasından. Tedaviye haziran ayında 75.000₺ ödedik. 17.000 ilaçlar tuttu. 12.000₺, 3 tane embriyonun dondurulma ücretiydi toplam. Ortalama toplam 105.000 tuttu. Başka sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz🥰