ArasMom__ Merhaba erkek bebek ve kız bebek kaçıncı haftada doğuyor cinsiyete göre fark var mı kızlar merak ediyorum 🙏🏻
turkan403 ArasMom__ ilk kızım 39+5 di doğdu ikinci de suyu azaldı için erken doğum oldu 37+0 da erkek bebekler geç gelir derler ama bilemedim bı arkadaşım da 40haftasjna girecek kızı olucak normalde kız çocuk erken gelir derler🤭
rosatue ArasMom__ benim bebeklerin ikisi de kız olduğu için farklılık deneyimim olmayacak ama ilkinde 40. Haftanın içinde sezaryen oldum. Eğer oğlum olsa 46. Haftada doğmayacaktıysa kızlar daha erken doğar teorisini izninizle çürütüyorum. 😂
mrsyildizmom Oğlum 38+3’te doğdu, şu anda 2.hamileliğim 10 haftalığız açıkçası kaçıncı haftada doğar diye düşünmüyorum hiç :) Oğlumda içime doğmuş gibi hep eşime 38.hafta da doğurucam diyordum öyle de oldu normal doğum olarak 😇