Mirhas33 ben Kasım 2023 de hamile olduğumu öğrendim sağlıksız keseydi, kese bebeğe göre küçüktü doktorum en başından kötü ihtimali söyledi ve ocakta düşük yaptım kürtaj oldum. Doktorum iki ay sonra yeniden deneyebilirsin dedi ve Mayıs ayında tekrar hamile olduğumu öğrendim çok şükür şuan 34+2 olduk . Vücut sağlığının yanında mental olarak da hazır hissetmek önemli . Çünkü yaşanılan kötü tecrübeler zor bir psikolojide gebelik geçirmene sebep olabiliyor. Kızıma hamileyken hiç aklıma kötü şeyler gelmezdi her kontrole kızımı görcem mutluluğuyla giderdim ama düşükten sonraki gebeliğim psikolojik olarak zorladı hep korkuyla geçti kontrollerim 🤷🏼♀️