Gulperi8 Kızlar suyum fazla olduğu için doktorum ENDOL isimli hap verdi suyumu azaltması için açlık tokluk şekeri normal çıktı sizlerde de bu durumu yaşayan bu hapı kullanan var mı
turkan403 Gulperi8 inşallah düzelir geçmiş olsun suyunz kaç bnada doktor fazla dedi perintoloji doktoruna da gidiyorum sinir 80 gbi bişey demişti benmki de 60di normal olması gereken bu kadar demişti
turkan403 Gulperi8 hap ile ilgili bilgim yok ama doktorunuz onerdiyse kullanin tabiki haftaniz daha oldu için ilaç vermiş olabilir yükselebilir 60a normal define göre
turkan403 Gulperi8 inşallah 🤲 stres sıkıntı yapma gebelikte stres sıkıntı her türlü etkiliyo doktorun yönlendirir seni sağlıkla gelsin inşallah
Nazo77 Benimde aynı haftada suyum fazlaymış doktor rapora bile yazmış ama bana demedi şuan normal sıkıntı olmaz inşaAllah.