Yok canim normalde bi sorun olmaz, ara ara durup mola verip yürüyüş yapin. Zaten dogum baslasa bile pat diye dogum olmaz, dogum baslamadan oncede hafif ağrılar baslar su patlasa bile hemen hastaneye gitmenize gerek yok. Bende gittim hicbir sorun olmadi 🥰