Kelebekanne- Kızlar selam. Bugün kontrolüm vardı dün eltim doğum yaptı ve biraz fazla yoruldum. Bugün kontrole gittiğimde hocam çatı muayenesi yaptı 2 cm açılmam olmuş ve aşırı canım yandı. Bir de göğüs uçlarım çok acımaya başladı. Sizce ne zaman doğururum 🥹
Hryedz Kelebekanne- 2 cm acıklıkla 38 e kadar gelmıstım 70 80 cıvarı sancımda vardı sezeryan olmustum
anneadayi50 Kelebekanne- çatı muayenesini neden bu haftada yaptı aceba normalde 36 yı bekliyorlar diye biliyorum
Hryedz Gamze_gamze benım ılk hamılelıgımde 29 dan ıtıbaren sancılarım cıkıyordu canım ve 70 80 cıvarı olduğu ıcın sureklı acılma var mı dıye bakıyorlardı catı muayenesını 38 e doğru yaptılar ama ondada bebek kafasını kanala tam yerlestırmemıs dedı 37 kusurdu dıye hatırlıyorum bence yakında yaparlar sanada
Kelebekanne- iremhzl Ben riskli olarak geçtiğimden dolayı her hafta gidiyorum. 32. Haftada bir gece yatmıştım her gittiğimde bakıyor hocam bir bebek 32.den itibaren kanalda 🥹
Kelebekanne- anneadayi50 Hem ikiz gebelik hemde ultrasonla baktığında sağdaki bebek komple kanala girmiş ağrılarımda vardı ondan yaptı açıklık daha büyükse alacaktı yüksek ihtimalle
Hryedz Gamze_gamze doğum yaklasınca surece gore ıstıyor dr dıye bılıyorum benım erken doğum rıskım etkılemıs oldu bunda sezeryan zaten ıstemıyor