Sevgilimmmmmmm Hamileliğimin başlarında yoktu bugün hep akıntım geldi. Bide sağ kasığım ağrıyor normal mi usutmekten olabilir mi?
Esraa00 Sevgilimmmmmmm seninle aynıyız🥹 Benimde aynı şekil akıntım var ama doktorum normal demişti kokusuz ve tabi kanama olmadığı taktirde Sancı da evet benim de oluyor onu da sordum normal rahim büyüyor demişti
Mey58 Benimde öyle kanama vs olmağı sürece normal diye düşünerek hiç üstünde durmadım hormonlar her şey değişti akıntıda normal bence
Baby_B Sevgilimmmmmmm herkeste farkli oluyor canim Bende olmadi ama olabiliyor Hafif saniyelik kasik agrisi yasiyorum nadiren🥰
Sevgilimmmmmmm Baby_B yok işte bir saate yakındır var. Evde değildim yeni geldim. Disardayken başladı. Soğuktan olur mu acaba
Babymom__ Akıntı gebelik sürecince hep oluyor. Benim de hareket fazla olunca artıyordu. Ama bir sorun yaşamadım. Renkli ve kokulu değilse, kaşıntı yapmıyorsa korkmayın