Eslem2112 Evet kızlar bakalım en düşük beta ve en yüksek betalar kimde ben basliyorum 😊 Oğlum 149 Kızım 287
turkan403 Eslem2112 3gebelik olucak 23,ile kanda öğrendim diğer ikisi ikibinlrdeydi yükseklerdi buna göre 🤭
Merve_kucuk Eslem2112 Kızımda 4. gün gecikmede 2545 çıkmıştı. Şuan 2.ye hamileyim gecikmenin 8. günü 1308 çıkmıştı.
2418 Merve_kucuk merhaba geç döllenme mi acaba benim de bat 28 kasimdi 29 Kasım’da kan erdim negatif hamiellik belirttilerim.var hala adet olmadım😭
Eslem2112 turkan403 sağlıkla gelsin inşallah canım geldiğinde haber ver de nasıl bişey belki bende düşünürüm gene 😂😂ama dört yıl sonra kaac kız kaç oğlan var canım
Baby_B Eslem2112 ilk gebeligimde 4500 kusurdu ama bebisimi kaybettim. Suanki hamileligimde 42 ile ogrendim gec döllenmeymis 24.haftadayiz🥰
Rosegold27 Baby_B merhaba bende adetim üç gün gecikti 30,69 ile öğrendim 12 aralıkta doktora ilk kes gideceğiz aceba benimde mi geç döllenmedir🫶🏻 ilk çocuğum yani oğlumda 4 haftalık 456 dı çünkü😅
turkan403 Eslem2112 tavsiye etmem vallahi benmki sürpriz oldu hayatım gözümün önünden kayiyo gibi yaşadıklarım kızım 4ysdinda diğeri bir yaşında daha erkek nasip olmadı bize üç kızım olucak
2Princess1Mom Eslem2112 4239 var bide kızım ve şimdiki gebeliğimin arasında . 3 ay önce kaybettim onu 🥺
Eslem2112 turkan403 Allah yardımcın olsun küçükler daha biraz gezip tozmak istiyorum ikisini büyütüp zor şuan bı yere bile gitsek yok bezi yok yemesi yok tuvaleti derken ne tat aliosun ne lezzet