Alarasuuu Selammm 🐣3 haftalık hamileyim bebek henüz ultrasonda görünmüyor kanda çıktı gebelik günlerdir karnımda batma kasılma hissi var özellikle gece yatarken ezik gibi oluyor sizce bu neden ilk hamileliğimde böyle bişey olmadıı
Rbdrmx Alarasuuu yerleşince gerçekten diniyo ağrılar canım mesela ben ilk hamileliğim de yerleşme kanaması yaşadım bunda yaşamadım 💕her bebek farklı dedi Dr um o yüzden rahatladım açıkçası
Baby_B Alarasuuu her gebelik farkli canim 2 hamileligimde de olmadi bende🥰 Hafif batmalar yerlesmedendir daha cok yeni,betayi takip edin saglikla artar insallah
Rbdrmx Ayy benimde ilk hamileliğim de olmadı yaşamadım ama ikincide resmen yürüyemedim sonra geçiyor ilerleyen haftalarda canım sol bacağıma bile vuruyordu ağrısı ♥️🍀😅