Bugün kontrole gittim regli tarihime 7 + 6 haftalığız normal ultrasonla görünmediği için Vajinal ultrasonla bakıldı on gün önce gittiğimde kese vardı bebek yoktu ama tek keseydi bugün öğrendik ikiz olduğunu ama doktorum yedi haftalıkdan biraz küçük olduğunu söyledi ve progestan verdi Küçük olması beni endişelendirdi tecrübeli annelerin Ve anne adaylarının Tecrübesine ihtiyacım var Geç döllenme olabilir mi??