Kızlar 3 sene önce doğum yaptım sezeryanla çokta rahat bir sürecim oldu çabuk toparladım şükür. Şimdi 24 haftalık hamileyim, 2. kez belimde anestezinin vurulduğu yerde sancı hissediyorum. Sanki orda böyle şimşekler çakıyor gibi elektrik veriyorlar gibi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Sanki o iğne yerinden tüm bedenime elektrik veriliyor çat çat diye