Merhaba kizlar biraz moralim bozuk, bu hafta 23. Haftamizdayiz. Doktor muaynesine gittim her şey şükür gayet sağlıklı fakat tokluk şekerin 126 çıktı istedigimizden fazla biraz dedi doktor da pazartesi şeker yüklemesi yapacağım, daha sonra amniyon sıvısı fazla olması gerektiğinden biraz dedi o kafama takıldı, bir de kan tahlilimde TSH güzel olmasına rağmen T4 düşük çıktı gebelikte Allah korusun bebekte zeka geriliğine sebep olabiliyormuş haftaya tekrar kan verip hapını kullancam bidaha düşük çıkarsa. Bilmiyorum güzel düşünmek istiyorum ama moralimi bozdu doktor kafama takıldı basiniza geldimi böyle şeyler, ne yapmam gerek konuşmaya çok ihtiyacim var 😔