Kizlar riskli bi gebelik geciriyorum bugun bi anda azar azar suyum geldi serklajliyim hemen hastaneye geldim doktorlar baktı suda azalma olmamis ama ben yüruyunce hissediyorum akıyor birseyler nst de sancı cikmadı yarın sabah kendi doktorum gelicek duruma gore doguma alabilir boyle bi durun yasayan varmi