Alyaveannesi Anneler ilk olarak bebeklerinizde pamuk mu kullanacaksiniz islak mendil zarar verir ilk basta diyolar Kullanacaksanizds hangi marka onerirsiniz
Mortutku Alyaveannesi ben ilk kızımda 6 aylık olana kadar hep pamuk kullandım.Evde normal pamuk dışarı gezmeye falan çıkınca çantama baby&me alıyordum pratik oluyordu.6aydan sonra yaşına kadar yine evde pamuk dışarıda ıslak mendil devam ettik.Şimdi ikinci içinde pamuk stok yapıyorum ıslak mendil düşünmüyorum.Bir kez bile pişik olamadı kızım inşallah ikincide öyle olur.
SevgibiR Alyaveannesi evet Pamuk alcam ıslak mendili pişik yapıyormuş pamuk ve ılık su ile silcem hatta hastaneye de onu goturcem
Gamzey Ben pamuk ve ıslak mendil karışık kullanmayı düşünüyorum sleepy aldım yenidogan için koku Vs hiç birşey yok fakat yine de yıkayıp öyle kullanmayı düşünüyorum
Nisanurr Benim oğlum 8 aylık bu zamana kadar bir kez bile ıslak mendil sürmedim normal pamuk alıp ıslatıp öyle siliyorum ne kadar bebek ıslak mendili olsa da kullanmam
Alyaveannesi iremby nerden temin ettiniz canim neresi daha uygun marketlerde mi yoksa internette mi daha uygun oluyo
iremby Alyaveannesi e bebekte toplu 6 li paketinden aldim. 1 tane bedavaya geliyor. Toplu almak daha iyi oluyor hem. Islak mendil gibi hazirliyorum kutuda yaptim ona koydum.
Yasemincifci Alyaveannesi ben pamuk kullanmayı düşünyrm ilk sıralar bebeğimin cildinin hassaslığı geçtikce ıslak mendile geçerim
Gizem_miros Alyaveannesi ben iglumda hep makyaj temizleme pamugu varya onu kullandim islak mendil hc kullanmadim pamuga gore makyaj temizleme pamugu daha iyi pamuk yapisiuor hakmarda var 2 tl cok guzel kaka yapsa cok dagittiysa yikiyorum hemen 2.cisinede aynisini yapacam
Nursen21 Alyaveannesi ben evdeki pamuklardan kullanacağım Islak mendilde alırım ama hangisini kullanacağım bakalım
Hifahatun rkbursa hayır olmuyor suyu görünce kaliplaşıyo ben zeytin yağıda üstüne ekliyodum çocuğun canı yanmasın diye daha kolay oluyo tamizlemesi
Nemoanne E bebekten koli koli kullanmışımdır, ıslak mendilden daha iyi pamuk. Yenidoğduğunda musluk suyu değil kaynamış ılımış suyla ıslatıp sildim sadece, dışarsı içinde saf su olan ıslak mendillerden kullandım