Hanımlar merhaba ,
Allah izin verirse Ocak ayı başında doğumum var kıyafetleri aldım yıkadım aldıklarım zıbın tulum ve alt üst takımlar Akdeniz de yaşıyorum hava çok soğuk olmuyor ama evde zıbın üstüne tulum giydiricem ama yeterli mi herkes zaten bebek battaniyeye sar öyle durur diyor öyle mi başka ne alalım ilk bebeğimden kalma hırkalar var bir kaç yelek yeter mi dışarı çıkarken ne giyecek bu bebek kış bebeği zormuş