Ftmnnr ikili, üçlü taramalar doğruluk payı yüksek testler değil ama bu demek değil ki diğer testleri yaptırmayın. Fetal DNA ve amniyosentez neredeyse kesin sonuçlar veriyor. Bu testleri yaptırmayın demek saçmalıktır. Benim bebeğim de trizomi 21. Tüm testleri yaptırdım, iyiki de yaptırdım. Bebeğimin herşeyini biliyorum artık. Birde bilmeden doğurup, doğumda öğrenip, aylarca bebeğine alışamayan anneler var. O lohusa psikolojisiyle neler yaşıyorlar biliyor musunuz. Testleri yaptırmayın demek kimsenin haddi değil kusura bakmayın. Hangi çağda yaşıyorsunuz. Tıp bu kadar ilerlemişken körü körüne ilerlemek cehalettir.