Kubrayildirimm Arkadaşlar ikili testim de ense kalınlığı 3,5 çıktı 13 hafta da bugün 14. Haftada da 2,5 dediler ama kafamız karıştı sıvı almamız lazım dediler buna karşıyım şimdilik fetal dna yaptırmak istiyoruz bunun gibi ya da benzeriyle karşılaşan var mı?
Alone Kubrayildirimm ense kalınlığı giderek azalır. O sebeple 11-14. Haftalar arası ikili tarama yapıyorlar doğru sonuca ulaşabilmek için. Yani bir hafta sonra bir daha ölçtürün daha az çıkacaktır. Amniyosentez ya da fetal dna önermişlerdir. Fetal DNA yaptırabilirsiniz. Yüksek oranda doğruluk payı var
Meleknur444 12 haftalıkken ense 2,5 çıktı sınırdaydı cnm doktor ikili yaptırma fetal DNA testi yaptır dedi baya bı üzülmüştüm ama yaptırdım panoramaya temız geldı içim rahat etti bence yaptır için rahat etsin
tansugl37 İkili normal olmasına rağmen fetal dna yaptırdım ben. İkililerin doğruluğu çok düşük maalesef üzmeyin bişey yoktur büyük ihtimal yinede fetal yaptırmanız daha iyi olur