Benim 10. Haftada aşağıda yukarı çıkabilir dedi doktorum ama maalesef çıkmadı, iki tane normal doğum yaptım bu 3. Sezaryen olacak, plasenta previa totalis benim ki, rahim ağzını komple kapatıyor en başından beri böyleydi hiç yukarı çıkmadı, pazartesi günü sezaryen olacağım 37+2 de