Kızlar gece lavaboya kalktım ( 3 gün önce ) idrarda çok az kırmızı kan vardı sildim peçeteye pembemsi geldi apar topar hastaneye gittik uygulamaya göre 6+5 idi doktor 6+1 e çekti ve bebeğin cok sükür kalp atısını duyuyorm dedi biz duyamadık ama , progestan sabah akşam kullanıyorum her günde kan sulandırıcı iğne doktordan geldikten sonra biraz daha pembemsi geldi ama sadece silince sonra hafif kahverengiye döndü ve bitti yani sadece 1 gün sürdü çok şükür yok kanama felan doktor sürekli dinlen dedi öyle de yapıyorum pazartesi kontrolüm var daha önce başına böyle bir şey gelen oldumu ? Doktor yerleşme kanaması felan demedi bu arada