Merhaba arkadaşlar doğmayacak sandığım bebişim in normal doğum hikayesi ile geldim. 40+0 da sabah doktor randevum vardı. Bir gün önce dogmayacagini sandığım kızım karnımdayken son kez temizlik yaptım ve gece huzurlu bir uykuya geçtim. sabaha karşı 19 aylık oğlum için mama yaptım ve altini değiştirip tekrar yattım karnıma bir kramp girdi aldırmadım ve uyumaya çalıştım. Daha dalmadan yarım saat sonra suyum geldi. Hemen kalktım eşime haber verdim. Duşa girecektim ki sancılarım geldi 5 dk da bir hemen hızlıca duşa girip hazırlandım oğlumu anneme emanet edip hastaneye gittik. Hemen doğum haneye aldılar sancı odasına ve muayne edildim açıklığımin daha yeni basladigini soylediler ve nst ye bağlandım ilkte çok korktum ve dayanamadım sonra ebelerinde yonlendirmesiyle nefes kontrolü yaparak sancı geldiginde sadece ikindim. Ve bir süre sancı cektikten sonra bişiy oldu ve kızım gelmişti hemen çatala alındım ve 5 dk da doğumum gerceklesti.6:30 da girdiğim doğumhaneye 8:30 da doğum yaparak çıktım. Kesi atıldı dikisim var fakat hiç korktuğum gibi olmadı bu defa ilk dogumum verdigi korkuyu kızımda yaşamadım. Şu an sadece rahim kasılmaları canımı yakıyor o kadar. Sorularımi cevaplayan bilgi alisverisi yapan her anneye teşekkürler. Darısı başınıza🌺🥰