Akşam mesaj geldi ldr kargodan yolda çıkmıştır diye kimlik ve kod ile teslim alabilirsiniz yazıyor 🥰 yarın teslim edilir mi acaba ? Annem bende kimliğimi bırakacağım ama benim olmam gerekiyor mu? İşten izin alacağım ona göre eve 15 dk mesafede . Bu arada 16 haftalığım erken başvurdum ben 🥰