Oykuuu28 35+2 haftalık hamileyim doktor bugün bebeğin içerisinde bulunduğu suyun fazla olduğunu söyledi.Bir hafta sonra kontrole çağırdı. Böyle bir durumla karşılaşan varmı? Varsa bana biraz süreçle ilgili bilgi verebilir misiniz?
Pregnant81 Şeker yüzünden kilo yüzünden olabilir karnın normale göre daha büyük olabilir bebek de kilolu olursa 40 haftayı geçirmeyi beklemezler.sancın da yoksa sezaryene alabilirler ben onun dışında bir risk yaşamadım .fakat bir arkadaşın sancısı tutunca yolda suyu patlamış sezaryene almışlar.tabi her doğum farklıdır sende farklı tepkiler olabilir
Oykuuu28 Pregnant81 Doktor biraz beni korkuttu. Şeker yükleme yapılmadı ama sürekli açlık tokluk şekeri kontrol ediyorum. İkinci doğumum olacak . Diğerinde böyle birsey yaşamadım. Doktor kesin erken doğum olur diyo. Bebeğimin kilosu da iyi insan ister istemez panik yapiyo.
Bskl Aynı şeyi 1 ay önce yengem yaşamıştı devlet hastanesinde suyun fazla deyip perinotolojiye yönlendirmişlerdi başka doktora gittiğimizde suyun gayrette normal hatta azalmış demişti korkmayın ultrasondan ultrasona değişebiliyor farklı bir doktorda deneyin derim sağlıklı bir şekilde doğum yaptı
Mine__ Benimde suyum fazla 28 haftayım progeston başladık bebek erken doğabilirmiş şekerim felanda normal, suyu fazla olan herkes erken doğurmuyor normal zamandada doğuran lar var ama erken doğum riskini varsayarak kendimizi zorlamamamız lazm