meryemefem crp normal sınırda yanı bu değer bı anlam ıfade etmez sorun yok yanı, wbc kanda lokosıt demek mınumum yukseklık var o yüksek olarak sayılmaz bıle bu da normal degerlendırılır. Üre serum bu da sıkıntılı bı değer degıl sadece beslenmeye protein ekleyebılırsın sorun olmaz kan degerlerın normal. Az çok yukseklık dusukluk bı anlam ıfade etmez,
Ama ıdrar da enfeksıyon var bunun artma ıhtımalı var doktorun ya sana tek kullanımlım şaşe verır bı sure sonra tekrar ıdrar bakar yada 5 günlük antıbıyotık verebılır onun dışında sorun yok günde en az 3 lt su ıc enfeksıyon artmasın❤️