41Ecrn- Arkadaşlar ben bitki çayları çok içiyorum 27+3 haftalık hamileyim hangi çaylar zararsız acaba ben bi tek rezene papatya felan zararlı diye biliyorum bu konuda fikir verirmisiniz 🌸
Mervevebebegi15 41Ecrn- gebelik boyunca tüketmeyin bence bitki çaylarının çoğu ilaç niteliğinde sadece ıhlamur tüketmiştim ben grip olmuştum mecburen
TugceOrak 41Ecrn- adaçayı hariç istediğimi içebileceğimi söyledi doktorum ama tabi abartmamak gerekiyor