2.doğumum ilki tramvaydı benim için ama 2. Öyle olmadı güzel geçti kendi sancılarımla açılmam oldu 38+5 te doğum yaptım. Kolay olması için nefesinizi doğru yerde alıp vermeniz lazım o zaman kolaylaşıyor. Bide ben hep ayakta sancılarımı çektim, uzanmadım yatmadım hiç daha kolay oldu benim için