BetulSahin5444 ben 2 ay önce kontrole gittiğim de 34 yaşında bir kadın gelmişti yeni doğum yapmış dört cocugu varmış normal doğum yapmış, tuplerini bağlatmak için gelmiş ben o sırada bekliyordum doktorun odasında oda anlatıyordu doktor hiç aksi bisey söylemedi yapması gereken şeyleri söyledi sanırım evrak falan biseyler yanlış anlamadiysam öyle olsa kadına 40 yaş sınırını söylerdi sanırım