aysenurx ya kızlar ben 18+2 hamileyim ikinci gebeliğim 5 gündür de ishalim var normalde bebeği 15-16 arası hissetmeye başlamıştım ama şu 2 gündür tık yok sola yatıyorum çikolata yiyorum kahve içiyorum yok hafif sancımda oluyor belimde ve karnımın altında normalmi bu haftalarda içim içimi yiyor hastanede uzak 😔