37+3 deyim dün tüm gün boyunca sabahtan adet sancısı gibi sancım başladı akşama kadar geçmedi diğer gün kontrolüm vardı sancım gecti nst de sancım çok yüksek çıkmadı ama dokturum artık doğuma hazırsın dedi ama hastaneden çıkınca sırtıma ağrı saplandı hala geçmedi ve kasık ağrısından yürümekte zorlanıyorum ve tuvalete gittiğimde çamaşırımda ıslaklık görüyorum ama nişan felan gelmedi doğumum başlamak üzere mi sizce ? (Uzun oldu kusura bakmayın)