aleynaozalpp14 Sağlıcakla kucağınıza alın 🥰 bu benim 3. Gebeliğim Hamd olsun diğer çocuklarım da sağlık sorunu yaşamadık. Canımın istediği her şeyden yedim. Tabi ki zararlı olan şeylerde sadece nefsimi köreltecek kadar yiyordum, yiyorum. Sakınmıyorum çok. Bende şimdi Osmaniye den şalgam geldi içtim 2-3 bardak 😋 tutamadım kendimi.Kışın kar üstüne şeker atıp yiyordum. Bunlar güzel şeyler ya bu süreci kendinize zehir etmeyin. Az çok biliriz neyin iyi neyin kötü olduğunu kararında işte. Ama şimdiki aklım olsa 25 kilo almazdım o yüzden kalorili şeylerden uzak durmanızı tavsiye ederim 😅