Kızlar ben 1 senedir her dönem ovülasyon testi yapıyorum. Ve bu bende artık bağımlılık oldu resmen. Mesela dün testim biraz koyu çıktı üstüne 1 saat arayla hemen bir test daha yapıyorum. Koyu test gördüğümde gün boyu test yapıyorum pik yaklaştı diye. Artık psikolojimi bozdu bu testler 😂 nasıl bırakırım bilmiyorum.. artık ovülasyon testinden kurtulmak istiyorum veya günde 1 tane yapmak istiyorum ama kendime engel olamıyorum. Çünkü bende pcos var bazı aylar hiç yumurtlama görmüyorum. Ve bu beni çok üzdüğü için galiba yumurtlamam olursa kaçırmama psikolojisiyle bunu yapıyorum. Delirmek üzereyimm