momBg Kızlar regl günüm bugün 3 gün önce pembe leke geldi sonra bişey gelmedi bugün regl günüm çok açık kahve leke geliyor çok çok az başına gelen varmı yerleşme olabilir mi test yapıp negatif görmeye de çok korkuyorum 🥹🥹💗
ermelek1 momBg ay inşallah vardır ve bize de nasip olur burda bekliyorum dönüşü umarım pozitif çıkar 🥹
momBg Kızlar regl günüm bugün 3 gün önce pembe leke geldi sonra bişey gelmedi bugün regl günüm çok açık kahve leke geliyor çok çok az başına gelen varmı yerleşme olabilir mi test yapıp negatif görmeye de çok korkuyorum 🥹🥹💗
momBg Kumsal28 yarın sabahı yapıcağım allahım inşallah hamileyimdir yani regl olmadığım için ümitliyim ama leke geliyor çok çok az iyice kafam karıştı 🥹🥹
ikincibebegimiistiyorum momBg Benim de öyle. Regl günü kahverengi lekelenmem oldu 3 gün sürdü bugün durdu lekelenmem ama evde test yaptım negatif çıktı. Beklemedeyim.
Yorgunanneeem ikincibebegimiistiyorum ikinci bebeği ne zamandır istiyorsunuz herhangi bir probleminiz varmı neden olmuyor
ikincibebegimiistiyorum Yorgunanneeem ocak ayında doktora gittim her şey yolundaydı. Şubat da birkaç ay denedim olmadı sonra ara verdim bu ay tekrar denedim ve 5 gün geciktim.
YASSSS Benim de bugün 2. Günüm. Kahverengi lekelenme var test yaptım negatif çıktı. Fakat regl olacağım zaman ağrılarım olurdu hiç ağrım da yok. Hiç böyle bir durum yaşayıp sonrasında pozitif çıkan oldu mu