Ebruebos _Feslegennn__34 inşallah vardır da ben testten emin olamadım bozuk gibi sabah yapacağım tekrar
_Feslegennn__34 Ebruebos ben 2 yıl boyunca bu testı kullandim ve hep net cikardı diğer ay gebelik geçirdim ve silik çıktı kan vardım gebelık vardı sizinde var eminim
plajterligi Ebruebos bende predictor alıyorum eczaneden ve baya da pahalı test ama artık almıcam o parayı hastaneye vermeyi tercih ederim eve de yakın allahtan 😄
MelodyFairy Ebruebos o marka güzel kaliteli hiç yalancı çizgi görmedim sadece ertesi gün kuruma oluyor
02eylul Ebruebos geçen ay bende çift çizgi çıkmıştı adetime 5 gün kalmıştı çok istiyordum kan verdim negatifti bu test sevindirmekten çok üzüyo maalesef ama Allahım nasip etsin inşallah güzel haberler alırsınız💓💓💓💓
Hatice5855 Ebruebos yine olur inslah sagllikla kucağına da almayı nasip etsin allah. Allâh kimseyi evlat hasretiyle sınamasın 🤲