Sinem2367 Kızlar bende 6 haftaya yaklaşmış durumdayım doktor dedi bugün bebeği gördü 2.5 mm vajinal ama sizde durum nasıl
Aysedgrlikrkmz Sinem2367 bizde 6+3 üz çok şükür keseyi beşinci haftamızda gördük Pazartesi de Allah’ın izniyle kalp atışını duyacaz inşaallah 🙏🏼🥰
Ela51 Sinem2367 bişey sorabilir miyim size bende öğrendiğimde 5+5 di kese hemen göründü karnımdan bakınca Sizce 14 günlük bi gebelik olsa doktor keseyi görür müydü ? Bi yardımcı olun allah aşkına 😞🙏🙏🙏
Fatosoyman Merhaba bende 5. Haftaya giricem keseyi göremedik ama önümüzdeki haftalarda kalp atışı ve kese için randevu aldık allah herkesin yavrusunu kucağına almayı nasip etsin sağlıkla 🤗
Sabinakuzey Bende bazen kasik agrisi oluyor bazen olmuyor mesela bugun hic olmadi sizdede oyle oluyormu ?
Sinem2367 Ela51 canım kan değerin 1500 geçince karında gözüküyor benim ilkten nokta kadardı hatta 3 4 haftalık gibi ilerde büyüdükçe tahmin ediyoruz haftalığını dedi
Sinem2367 Ela51 canım küçük daha panik yapma benim Altan gördü bebeği karnımdan görmedi senin kese kaç mm
Ela51 Sinem2367 ben ilk gebeliğim olduğu İçin acemiyim ama bu konu da çok yardıma ihtiyacım var ne olur yardım edin
Kumru82 Ben 5+2keseyi gördüm iki hafta sonra kalp atısı için gel dedi 5+4 de hafif kahve lekelenmem oldu acile gittim yine gördüm keseyi ve yolk kesesinide gördüm progestan verdi o gece kullanınca hemen geçti Simdi kalp atısı için bekliyorum 🤲🏻
Kumru82 Kumru82 Kasık ağrısı bendede oluyor arada vurup geciyor bulantım falan yok çok şükür halsizlik oluyor Bu arada 6+4 oluyorum
Sinem2367 Ela51 kesen daha 14 mm küçük benek gözükmez 25 mm den sonra gözüküyo benimde suan küçük karından gözükmedi