Sedanurylmz La_sumom merhaba 33+5 haftalığım ve bu hastanede doğum yapmayı düşünüyorum bir kaç kişiye sordum memnun kalmışlar hastanede temiz sizde oraya mı gidiyorsunuz
Sedanurylmz Beyazmelekkk Serhat beye gidiyorum şuan çok iyi ilgileniyor ama doğumu normal düşündüğüm için hangisi nöbetçiyse o giriyor diye biliyorum
Beyazmelekkk Sedanurylmz ben serhat beye bir kez gittim. İyi gelmişti bana da. Siz daha fazla gitmiş siniz sanırım. Her gidişinizde ilgisi vs nasıldı acaba kendisi iyi tecrübeli bir Dr mudur duyumunuz var mı ? Benim sezeryan olacak çünkü
Sedanurylmz Beyazmelekkk yani tecrübesi hakkında bi bilgim yok açıkçası ama herkes memnun kalmış yorumlara bakılırsa