Bilinmeyenkisi 10 haftalık falan gebeliğim var yumurta yiyince direkt çıkarıyorum bu başına gelen oldu mu birde bulantim ağrım olunca oluyor basian gelen var mı normal mi bunlar ilk gebeligim de yumurta sorunu vardı hiç yiyemedim ama ağrılı bulantim hiç olmadı
Es26 Bilinmeyenkisi bende hala devam ediyor yumurta yiyince mide bulantım. Geçenlerde aç karnına pekmez yedim üstüne haşlanmış iki yumurta yedim yediğim boşuna gitti kusarken sanki bütün organlarım çıkacakmış gibi oldum . Gebeliğimin ilk zamanları sadece mide bulantım vardı kusma yoktu özellikle yumurta yerken midem çok bulanırdı kendimi tuta tuta derin nefes alıp vererek yedim
Bilinmeyenkisi Es26 herseyden tiksiniyorum hicbirsey yiyemiyorum ayakta biraz durunca ağrım bulantim oluyor
minismom Bilinmeyenkisi anladım benim dogumdan sonra agrı olmaya basladıda safra kesesinde tas cıktı o yuzdenmi agrı yapıyo acaba dedim cunku yumurta dokunur safra kesesine
Beril16 Bilinmeyenkisi Merak etmeyin 2. Trimester da iştahınız biraz daha açılacak. Yumurtayı krep, kek vb. gıdalardan almaya çalışabilirsiniz.
Seymanurkurt Bilinmeyenkisi bnde o haftalarda aynıydım yoğurt çorbasına. koyduğunuz yumurtadan falan o şekilde vitaminini alırsın demişti hemşire yeşil soğanla veya maydanozla yemeyi deneyebilirsiniz
Bilinmeyenkisi minismom benimde aklıma ilk o geldi açıkçası korktumda hatta doktora gittiğimde ilk onu sorucam
Aslanmom1 Bilinmeyenkisi Ben de 4.5 ay ne yesem kustum hele yumurta görmeye tahammülüm yoktu. Doğuma 9 gün kaldı ve hala yumurta yiyemiyorum. Kokusunu almayacak şekilde bir kaç kere pişirip yedim ama yok yedikten sonra sürekli öğürtüyo