Yagamin bence gitmelisiniz, benim doktorum uzun zamandır gittiğim doktor yani geçmişimi iyi biliyor kürtajın üzerinden bir sene geçmişti ilk 6 ay spiral vardı sonra ki 6 ay spirali çıkarmıştık yumurtlama günlerine dikkat ederek ilişki yaşıyorduk çocuk düşünmediğimiz için, çıkardıktan 2 ay sonra kontrole gittiğim de hormon testi istemişti, çocuk planlama için gittiğim de hormon testi daha önde verdiğim için direk kürtaj geçmişin var öncelikle hsg isticem senden dedi hatta görüntüleme merkezine yönlendirdi tüp bebek gerekirse tekrar rahim filmi çektirme çektirmemem için