Epruli05 ablam 42 yaşında bir kuzenim 43 yaşında doğum yaptı ne gibi korkutuyorlar bu konuşanlar 40 li yaşlarda doğum yapmış zorluk çekmiş kişilermi acaba siz neden dış etkenlerden etkileniyorsunuz ki herkesin hamileligi dogumu çok farklı 20 yaşında biri zorlanabilir 40 yaşındaki kolay geçirir kimse neyi nasıl ne şekilde yaşayacağını nasıl bir süreç geçireceği bilemez herkes kendi hayatına göre konuşur size ama sizin hayatınız yaşantınız çok başkadır